woensdag 19 september 2007

planet

Mijn provider heeft me mooi beseken: eerst een telefoontje (enkele dagen voordat de periode afloopt waarin ik mijn contract kan opzeggen afloopt) van ze of ik tevreden met ze ben en dat ik daarom dus een mailtje mag verwachten, vervolgens een mailtje waarin ik me zou hebben aangemeld voor hun nieuwe dienst. Ik bel dus om te annuleren en hoef dan nog alleen op de schriftelijke bevestiging te wachten. Die komt niet. Ik bel dus weer, liegen ze doodleuk te beweren dat het voorafgaande belletje nooit gepleegd is en dat ik nu te laat ben om te annuleren en dat kost me wel 5 euro per maand. Valse dieven. En die staan dan bekend om hun service, indien een verkochte service niet bestaat heet het trouwens sluring volgens de laatste nieuwsbrief van diezelfde provider. Bedankt tip.