zaterdag 1 januari 2005

12 uur

Om 12 uur brak de hel open. Ik heb me teruggetrokken in de schuilkelder.
Zonder eten maar wel met een six-pack. De revolutie is nu echt gaande.
Nog geen geregelde troepen te zien. Mijn buur heeft al zelfmoord gepleegd door met een mes zijn keel door te snijden.
Mijn familie laat ook niets van zich horen, blijkbaar zijn ook zij afgesneden van de buiten wereld.
De Revolutionare Garde heeft klaarblijkelijk alle belangrijke centra in handen want de TV doet net of het feest geworden is.
Pure commercie natuurlijk.
Je ziet dan ook geen hond op straat.
Waarschijnlijk gaan er koppen rollen zoals in de Franse revolutie.
En valt het mes ook voor balkenende.
Ik wacht op een regeringsverklaring die deze epidemie van waanzin kan verklaren.
Het zal me wel iets flauws zijn.