woensdag 14 juli 2004

fietstocht

Weer eens 80 km gefiets op m'n nieuwe tweedehands wielrenfiets. Niet zoals vorige week naar Weert maar de binnenlanden van Belgie in. Mijn doel was Hasselt. Via voetpont Grevenbicht de vlaanderen route gevolgd (4 km omweg!) naar Meeswijk dan naar Lanklaar en dan de snelweg volgen (alleen maar wind tegen en het fietspad ligt vol steenslag) tot voor Genk, want 4 km voor Genk houd het fietspad plots op en dus gedwongen helemaal naar Zuytendaal (erg mooi gebied) maar er is geen afslag te vinden langs de goeie kant van het albert kanaal naar Hasselt (en het is me nu ook te ver) dan maar via Stalken en Gelik (is dit humor?) naar Lanaken en dan de zuid willemsvaart met pijn aan mn billen volgen tot afslag Vucht, naar Meeswijk en dan (tussen de regendruppels door) het pontje van Berg nemen. En heb het gevoel nog 20 km aan te kunnen.
Ondertussen heb ik kunnen piekeren over mijn sollicitatie morgen op een baan die me helemaal niet bevalt omdat die baan niks heeft wat me zou motiveren (behalve de poen).
Bedankt detachering, de consulent die ik nu heb ken ik nog niet zolang maar het is er een die slecht afspreekt en je maar een keuze geeft, kortom: een ongewisse zaak met een ouwehoer die 20 minuten ongewis met je lult maar al gelogen heeft en vast en zeker van mij een leugenaar maakt en nog eens liegt. Stupor Mundi.
De rode lijn is de route die ik heb gevolgd.
Image Hosted by ImageShack.us