zaterdag 21 september 2013

sollicitatie

Geachte G. Wilders

Ik zag u vacature voor concentratiekamp designer en voel me genegen hierop te reageren. Ik heb enige design ervaring opgedaan met websites en heb al verschillende concentratiekampen persoonlijk van binnen gezien. Ik kan u enige ontwerpen laten zien waarbij de centrale gehaktmolen rechtstreeks uitkomt op de blikkenlijn voor kattenvoer. De aankomstperrons voor treinen en vliegtuigen zijn zodanig dat ze openklappen boven de monding van de gehaktmolen, om efficiency redenen. Ook heb ik gepatenteerde software en vlammenwerpers en heel veel mottenballen voor andere logistiek knelpunten. Ik heb al jaren ervaring in het slepen en splijten van rotsblokken, en het blijft me boeien. Ik zoek naast mijn huidige parttime baan nog een ander baan voor 20 uur, en mijn twee bloedeigen kinderen zijn niet te beroerd om tegen kost en inwoning ook hun mouwen op te stropen. Mijn vrouw is ook gewillig. U kunt me drie maanden zonder loon laten werken met behoud van uitkering alleen maar om te kijken of ik voldoe, en me na een evalutie in dienst nemen of op straat schoppen. Ik ben al jaren lid van u partij en heb al tattoo van een hakenkruis op mijn voorhoofd getattoeerd en alle klanten van het stamcafe doen ook mee. Ik ben een harde werker en kan u verder niets anders aanbieden want dat zou strafbaar zijn.

Houzee.