vrijdag 26 juni 2009

yasmine



http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=G472BVQVI
Zeer onfortuinlijk en triest, want ik zag haar ook altijd graag op TV.
Ze wist toch altijd de huiskamer weer net iets warmer te maken. En je zag haar bijna dagelijks.
Ik had haar graag ouder zien worden, maar zonder liefde wilde ze kennelijk niet meer verder. Wat haar echter wel menselijker maakt. De droom waarin ze leefde veranderde voor haar plots in een nachtmerrie omdat ze niet meer of te laat begreep voor wie ze leefde.
Je begint je af te vragen met welke list marianne haar heeft gedumpt, en waardoor Yasmine zich van elke emotie bestolen wist. Als je alleen al kijkt naar de adoptie van ella-louise. De emotionele chantage moet enorm zijn geweest, vooral als je bedenkt dat ongeveer dezelfde dag dat marianne het uitmaakt er ook een uitspraak van de rechtbank betreffende haar muziek werd verwacht.
Als haar verhanging mislukt was hadden we misschien meer begrepen.
Misschien heeft een last die drukte op haar geweten omtrent iets wat ze maar beter helemaal niemand vertellen kon ook meegespeeld. Ik vermoed namelijk zoiets, afgeleid uit een expressieverandering van haar op TV van lang geleden. Ik weet nog dat ik dacht: die heeft iemand omver gereden.
Ze vond blijkbaar dat ze niks meer voor zich had gaan.
Biografie van Yasmine alhier.
En een oud interview met haar in de HUMO.
En hier zijn nog Videos van/over yasmine.

En yasmine rond 1991: