zaterdag 20 april 2013

act III, scene I

A: nee, ik heb geen idee wat je passie is.
B: maar je hebt mijn facebook toch gezien
A: maar je bent er nooit over begonnen zolang ik je al ken
B: je had het toch kunnen vragen
A: er was geen aanleiding voor maar het was misschien wel een beter begin geweest als ik meer hoop had gehad
B: en denk je nu dat ik je ga vertellen wat mijn passie is?
A: ik ben nu wel nieuwsgierig geworden maar aangezien je er nooit over begon is dit tegen beter weten in
B steekt zich een sigaret op en neemt de situatie nog eens op.
A: laat ik een gok wagen:
geen passie voor moeder zijn anders had je wel meer kinderen
misschien geld of handel maar dat is zo algemeen dat dat voor iedereen wel opgaat
kunst, muziek, theater maar je speelt nooit drama of toont interesse voor tragiek
vrienden, communicatie, normaliteit maar alleen als het kleingeestig is?
kleineren en liegen als je over zoiets al gepassioneerd kan worden.
uitgaan en koken maar dan ben je...
C komt binnen
C: hallo B
B Loopt weg naar C