dinsdag 27 augustus 2013

Baby krijgt eerste taalles al in de baarmoeder - Wetenschap & Gezondheid - VK

Baby krijgt eerste taalles al in de baarmoeder - Wetenschap & Gezondheid - VK: "'Tatata' en 'tatota'. In Finland zijn onlangs 17 baby's geboren met hersenen die opvallend sterk reageren op het verschil tussen juist die twee klankencombinaties. Reden: hun moeders speelden vanaf 29 weken zwangerschap regelmatig een cd af met die nepwoorden. Vlak na de geboorte kregen getrainde en ongetrainde baby's een badmutsje met elektroden op. Zo peilden onderzoekers van de Universiteit van Helsinki de hersenactiviteit bij hernieuwde blootstelling aan de klanken."
'via Blog this'


En de invloed gaat waarschijnlijk veel verder, alle 17 babies worden later verliefd op (de stem van) een robot.
Net zoals mijn vader bij mijn moeders zwangerschap in Australie zat en ik mocht genieten van hoofdzakelijk mijn tante en mijn moeders gekakel. Sindsdien durf ik niet meer te zwemmen in het zwembad voor meisjes.
Ik voorzie voor de toekomstige samenleving dan ook een puinhoop als lovebots en fuckbots worden toegelaten tot horecazaken, dankzij asimov's drie robotwetten in gedachten: een fuckbot mag geen mensen kwetsen behalve als het fuck is, en idem ditto for lovebots.
Dit horecaverbod voor bots dient voor maandag wettelijk geregeld te worden, want de hedendaagse ontwikkelingen gaan wel zo snel. Bel uw parlementair vertegenwoordiger! Op maandag zal de wereld namelijk zijn vergaan doordat Syrie een aanval heeft ingezet op de beurshandel en de kapitalistische mogenheden het gifgas incident willen neutraliseren waardoor de glorieuze communistische staat China en voormalige communistische staat Rusland worden gedwongen om de lafhartige militaire operatie te vergelden met een nucleaire aanval op de vogelaarswijk: Suitland, washington DC, USA. Terwijl Assad zijn zakken vult. En nederland uit de verenigde naties stapt wegens gebrek aan bewijs. En hierdoor worden ook N-Korea en Jeruzalem in het conflict getrokken en zal men voor het eerst kunnen constateren hoe goed een neutronenbom werkt, want de olie zullen ze wel allemaal sparen. En de benzine is al zo duur.....bla, bla, bla......zet bierglas neer en steekt sigaret op....typemachine doet een aanslag met e.