dinsdag 26 maart 2013

Onwijs geil, palomino

Liefste, de waarheid wordt steeds gevaarlijker. En ons vertrouwen steeds onaardiger. Je ogen en mond zijn een onbetaalbare belofte. Je huid is het enige gevoel dat je hebt. Je verstand snijdt door verlangen en hebzucht, als door een trekpop in een gehaktmolen.
Ik ben niets meer, nog minder dan gras onder je koude voeten. En je liefste arrogantie is  denken dat ik door liefde verloor, maar de wedstrijd vergat die we liepen.
Je streelt me uren met je naakt geluk. En ik niets anders kan dan je blijven beminnen in mijn ongeluk.
Ik kus je weer met mijn eenzame lippen, je mond, je wang, je kin, je borst, je buik en je lendenen, ja, zelfs je benen en tenen.
Ja, ik kus je telkens weer als een zwakke oude man. Mijn faun wil je.
Ik geil je in de meest verkeerde plezier, ik geil naar je en jij neemt mijn zaaddoos in elke wrede manier.