donderdag 23 december 2010

fallout new vegas structurele fout

Fallout new vegas heb ik al 3 maal gespeeld dankzij structurele fouten.
de eerste maal werd veronica pas laat compagnion (level 11), die ik helaas niet onder controle had waardoor ik ruzie had met: NCR, legion, spots, gomorrah, white gloves society, de great khans, house dood en mijn amnesty verpestte doordat ik de NCR embassy al had uitgeroeid en al ruziede in legions fort nadat ik de platinum chip er had gepland voor yes man.
En van die ranger met die drie dagen warning kan je alleen maar verliezen.
Uiteindelijk ben ik opgehouden (een week gespeeld) toen ik per ongeluk de king member die de watersupply bewaakte doodde.
Ja, ik save alleen als ik door een deur ga. Door al die cruciale doden kon ik geen opdracht fatsoenlijk meer completeren, waaronder die van veronica in de 3 vaults.
De tweede maal ontdekte ik na level 15 (3 dagen spelen) cassidy en pas nadat ik vault 22 had gespeeld zonder dat ik keely had gedood en dan kan cassidy niet meer compagnion worden door een bug met de parcel delivery aan hildern.
De derde maal was de bug dat de spy in camp macmarran niet wilde verschijnen terwijl ik in steakout zat en moest ik dus curtis doodde, en boyd.
En dus ik weer een drie dagen warning heb.
Weer dankzij een structurele fout.
Het enigste wat je eigenlijk moet doen is het spel zo spelen dat je de bugs kan ontwijken.
En dan heb ik het nog niet gehad over de fout dat je ps3 na elke 40 minuten vastloopt door de fallout engine.
Geef hun maar eens een 3 dagen warning.