vrijdag 1 november 2013

343 Franse ‘salauds’ ondertekenen manifest: blijf van mijn hoer af - nrc.nl

343 Franse ‘salauds’ ondertekenen manifest: blijf van mijn hoer af - nrc.nl: "Deze week werd bekend dat in de komende editie van het tijdschrift Causeur wordt geprotesteerd “tegen het seksueel correct denken” en een Frans wetsvoorstel om klanten van prostituees te bestraffen. Het tijdschrift besloot een “humoristische” petitie te lanceren om deze “serieuze” zaak aan te kaarten.

343 mannen ondertekenden de petitie “Touche pas à ma pute” (Blijf van mijn hoer af). Wat deze mannen betreft, die zichzelf in de petitie de ’343 salauds’ (smeerlappen) noemen, moet niet worden bestraft wat niet eens verboden is, want prostitutie is formeel ook in Frankrijk niet wettelijk verboden. Volgens hen is het voorstel het werk van mensen die, onder het voorwendsel van de bescherming van vrouwen, een “oorlog tegen de mannen” voeren.
...
Op Twitter staan ze ondertussen bekend als de 343 ‘connards’ (klootzakken)"

'via Blog this'

Zo gauw 343 hoeren een petitie 'blijf van mijn hoerenloper af' ondertekenen, kan ik je vertellen hoe laat het is. Ondertussen:

Een 9 meter hoge opgeblazen badeend in sydney, australie