woensdag 15 augustus 2012

RTL Nieuws - Tiener laat gezicht verbouwen tegen pesten

RTL Nieuws - Tiener laat gezicht verbouwen tegen pesten: Voor pestkoppen gedaan

Toch is het vooral het pestgedrag dat Nadia deed beslissen zich te laten opereren, geeft ze toe. "De pestkoppen zijn degenen die me ertoe hebben aangezet om me te laten opereren. Zij zijn degenen die opmerkingen bleven maken over mijn oren, mijn neus en mijn kin. Als zij er niet waren geweest, dan had ik het niet gedaan."

Ondanks dat het een stuk beter lijkt te gaan met de tiener, zetten deskundigen vraagtekens bij de plastische chirurgie van het meisje. "Als je het slachtoffer van pesterijen operatief verandert, dan lijk je te zeggen dat schuld van de pesterijen bij het slachtoffer ligt", aldus psycholoog Vivian Diller tegen ABC News."
"

En zij na haar verbouwing wel moet constateren dat de afgunst en hypocrisie (lees: het compleet liegen over de bezigheid)  ook veel genadelozer blijkt dan ze ooit had gedacht.